Hard Luck Street

Gigs, parties, studio sessions, drunken nights - if it involves your band - let´s hear about it!

Moderators: ass fleur, Joachim

Re: Hard Luck Street

Postby Ringo Kid » 04 Sep 2009 16:26

Det er skikkelig kult å høre!
Skal du på konsert med Gatecrashers og Åsmunds i morra?
Ringo
`This ain´t a house for sleeping beauties!´
Ringo Kid
Site Admin

Postby Stranger » 28 Sep 2009 12:13

Da er hjemmesiden oppe :)
Image
Stranger

Postby Ringo Kid » 28 Sep 2009 15:09

Har du link?
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby veanders » 28 Sep 2009 16:26

veanders

Postby Gambler » 05 Jan 2010 02:34

Godt nyttår!!!

Og jeg har en god nyhet...for året 2010 er...

Hard Luck Street endelig klare for å spille live! De første giggene blir offentliggjort om ikke så lenge! Ellers er det da bare for interesserte å sende requests til mail@blackbooking.no allerede nå!. Vi har jo ikke rukket å være i noe studio for innspilling enda, så lyd har jo ikke blitt lagt ut noe sted. Hvis noen er utålmodige, og ønsker dette før man eventuelt er helt sikker på om man vil booke oss, så lar det seg ordne på et vis (demo etc). Ellers vet jeg jo at lyd kommer det også iløpet av vår/sommeren. Vi har et helt album liggende, klart til å bli tapet.

Detta blir gøy!

Hilsen Gambler.
Gambler

Postby Stranger » 07 Jan 2010 17:33

Da er 3 datoer i Tyskland satt. Jobber med ett par jobber i hovedstadens omhegn 8)
Image
Stranger

Postby ass fleur » 07 Jan 2010 20:08

Stranger wrote:Da er 3 datoer i Tyskland satt. Jobber med ett par jobber i hovedstadens omhegn 8)

Flekkefjord er jo Sørlandets hovedstad .....:)
See you later , masturbator
ass fleur

Postby Ringo Kid » 07 Jan 2010 21:57

Godt Nyttår til Hard Luck Street, og håper selvfølgelig å se dere her i byen i løpet av året,
lell om byen nå føles helt på bånn hva angår spillesteder og sjansen for utenbys band, hvis navn ikke er på P3's lepper,
om å få seg en okey deal virker ganske fjern. Også er det jo så klart bare å si fra ang Oslo-gig, helst litt i god tid :wink:

Når og hvor er det i Tyskland?
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby ass fleur » 07 Jan 2010 22:02

Ringo Kid wrote:Godt Nyttår til Hard Luck Street, og håper selvfølgelig å se dere her i byen i løpet av året,
lell om byen nå føles helt på bånn hva angår spillesteder og sjansen for utenbys band, hvis navn ikke er på P3's lepper,
om å få seg en okey deal virker ganske fjern. Også er det jo så klart bare å si fra ang Oslo-gig, helst litt i god tid :wink:

Når og hvor er det i Tyskland?

23. 24. og 25. September , Frankfurt
ass fleur

Postby Ringo Kid » 07 Jan 2010 22:06

Alle i Frankfurt??
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby Gambler » 08 Jan 2010 00:39

Midt i selveste elgjakta til Åsmund, dvs 23. og 24. september er satt av i Frankfurt, men en av kveldene kan bli flyttet til en annen by. Den største blir faktisk i Wiesbaden lørdag 25.sept. Da gjøre vi en split gig sammen med et tysk band som gjør comeback etter mange år. Jeg vet ikke om jeg har lov til å skrive navnet deres på nettet, ettersom det vissnok fortsatt skal være hemmelig. Nå vet vi jo at noen tyskere kan norsk, og da vil ikke jeg være den som har sagt noe jeg ikke burde!! Men så fort jeg får grønt lys skal jeg selvfølgelig røpe hemmeligheten!

Flekkefjord dato blir vel satt i slutten av neste uke skulle jeg tro ;-)

Have a great rock'n roll weekend!

Gambler.
Gambler

Postby Ringo Kid » 08 Jan 2010 19:21

Oh-Oh! Jeg tror jeg veit hvem det kan være, navnet begynner på R , kan ikke komme på noen andre det kan være, hehe.
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby Gambler » 09 Jan 2010 14:38

Premie er på vei i posten :idea:
Gambler

Postby ass fleur » 02 Feb 2010 19:50

Gambler wrote:Midt i selveste elgjakta til Åsmund, dvs 23. og 24. september er satt av i Frankfurt, men en av kveldene kan bli flyttet til en annen by. Den største blir faktisk i Wiesbaden lørdag 25.sept. Da gjøre vi en split gig sammen med et tysk band som gjør comeback etter mange år. Jeg vet ikke om jeg har lov til å skrive navnet deres på nettet, ettersom det vissnok fortsatt skal være hemmelig. Nå vet vi jo at noen tyskere kan norsk, og da vil ikke jeg være den som har sagt noe jeg ikke burde!! Men så fort jeg får grønt lys skal jeg selvfølgelig røpe hemmeligheten!

Flekkefjord dato blir vel satt i slutten av neste uke skulle jeg tro ;-)

Have a great rock'n roll weekend!

Gambler.

er det snart neste uke nå så vi kan spikre en dato :)
ass fleur

Postby Gambler » 01 Apr 2010 16:51

Kanskje ikke så smart å komme med siste nytt om oss på selveste 1.april, men jeg er kjent for å alltid snakke sant!

Den giggen Mr Flekkefjord ville frem til her er jo i box, og det er jo litt av en gjeng som kommer. Dette er en kveld alle sammen gleder seg til!

Vi skal også spille en gig 25.juni på et sted som heter Austvatn, eller som jeg kaller det, Nordre Odalen. Det ligger ca 40 minutter fra Gardermoen hvis jeg ikke tar helt feil. Dette er en festival som varer hele helga. Hjemmesiden er www.norf.no

10.August spiller vi for første gang i Oslo. Dette er jo den årlige klubb dagen, før det braker løs i Gamlebyen, som i år får besøk av Iggy!

Ellers kan jeg melde om at vi har inngått et samarbeid med den australske produsenten Jock Loveband. Den tidligere produsenten for f.eks. The Stranglers skal produsere vår første singel, Valley of Fear. Dette er en irsk inspirert rockelåt som skal spilles inn i mai, sammen med et par låter til som også kommer ut.

Og det tyske bandet vi skulle frem til 25.september var Revolvers. Akkurat som Ringo gjettet kan jeg tenke meg? Denne giggen blir som kjent i Wiesbaden, rett utenfor Frankfurt. Programmet for resten av uka kommer så fort vi blir enige med arrangørene. De vil at vi skal være i Tyskland hele uka, men Åsmund må få lov til å jakte en eller to dager også.

Ellers kommer det nå nyheter på hjemmesiden vår, www.hardluckstreet.com

Ha en strålende påske!
Gambler

PreviousNext

Return to The Shakedown Club